Re: OT: Zase ta pošta :-)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 7 09:54:23 CET 2017

Původní zpráva ze dne 07.12.2017 od Pavel Troller:

> Nebo má někdo lepší nápad, co s tím ? Na Aukru mi visí jedna jediná
> doručovací adresa. Jaké PSČ do ní tedy mám dát :-) ?

Pro použití balík Do ruky se používá běžné PSČ pro danou adresu. Ale
když jde o balík Na poštu, je potřeba PSČ přesně té dané pošty. To je
jiná tabulka. V tomto případě tedy je správně:

130 03 Praha 33, Přemyslovská 848/2

V každém případě to v eshopech je tak, že pokud vybereš doručení na
adresu, udává se ulice a město a PSČ. Pokud vybereš doručení na poštu,
neudává se ulice, kde bydlíš, ale konkrétní pošta, kam mají zásilku
doručit. Tedy jsou to dvě různé možnosti. Jako když si vybereš třeba
doručení do Uloženky, také vybíráš ze seznamu Uloženek.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz