Re: OT: Zase ta pošta :-)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 9 12:15:43 CET 2017

Ale vždyť jo, ať klidně pobočky zruší, ať zruší i některé pro ně nevýhodné
služby.  Ať je někdo jiný poskytuje klidně za dvojnásobek nebo trojnásobek.
Raději zaplatím za balík 200kč místo 100kč když budu vědět, že balík
opravdu dojde do druhé dne. K čemu jsou mi garance určitých ( levných )
služeb,
když ty garance nedodržují.
A když se mi to kvůli ceně nevyplatí , pošlu to jinou službou. Pro mě je
problém, že spousty věcí mi chodí právě ČP a nemohu to ovlivnit.
Protože ty firmy sjou asi ještě z dob komunistických na ČP zvykly a nejsou
schopni používat konkurenční služby.
Ta situace, kdy přijdu na pobočku kde je 8 přepážek, v místě plno lidí a
otevřené jsou přepážky dvě se opakuje řadu let.
Stížnosti jsou k ničemu, párkrát jsem se sešel s nějakým navoněným panákem,
který slíbl nápravu a je to čím dál tím horší.

Stále mi tam nutí losy a spoření , stále dokola , pokaždé. Už jsem si
pořídil i tričko, že losy nechci!

Je to přesně podle tohoto modelu:
https://www.stream.cz/adost/10008878-a-dost-posta-pro-tebe

Osobně mi není jasné, proč tenhle ansábl s názvem ČESKÁ POŠTA ještě funguje
jak funguje.
Dost by pomohla pořádná čistka a výměna mažerů, kteří kšeftují s losama,
stavebním spořením a nevěnují se tomu čemu mají.

Tak to vidím já!

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>