Trakcni baterie - zivotnost

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 17 10:36:05 CEST 2017

 17.8.2017, 10:27:30

Kamarad je u nejmenovane firmy, co dela do zabezpecovacek. Maji par
tisic instalaci a u zakazniku, kteri jsou ochotni si to zaplatit, aku
meni pravidelne, kazde 2 roky. Ma nejakej tester, kterym ty aku
testuje, nove i pouzite a tvrdil mi, ze cca 2/3 pouzitych jde do srotu
(a 1/10 novych).
Samozrejme, je otazkou, jak jsou ty aku nabijene. Stabilizator 13,8V s
omezenim proudu, jiste neni problem, ale kdyz se setri kazdy cent,
nebo je konstrukter nymand, muze to byt vselijak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz