Trakcni baterie - zivotnost

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 16 14:53:57 CEST 2017

No Eaton respektive Powerware opravdu baterie cykluje tak jak popisujete,
ale ne ze by je to nabilo a nechalo lezet. Probihaji tam dlouhe cykly, kde
se baterie (pokud nebyla vybita vypadkem) nabiji malym proudem v radech dnu
na nejake koncove napeti a pak se necha vyklesat opravdu radech desitek dnu.

To postupne nabijeni je jednak asi setrnejsi a druhak zrejme umoznuje
srovnavat rozdily v clancich - v tehlech UPSkach vydrzi i bezne gelovky
radove 6-7 let a hlavne kdyz je clovek zmeri tak jsou jedna jako druha.

Provozuji doma jiz leta 9120tku, kde jsou tri 12V baterie v serii a v
podstate uz je ani nekontroluju...neni co.

RV