Trakcni baterie - zivotnost

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 16 14:31:09 CEST 2017


S gelovkama nevím.
Ale u autobaterek to funguje výborně. Mám v garáži přípravek, že když
tam strčím auto, tak ho hned připojím na malou nabíječku, která udržuje
baterku na cca 13.8V. Nabíjecí elektronika je na pevno v autě, zvenku
vždy připojím kalkulačkový adaptér.

Životnost baterky neumím stanovit, protože je v kategorii "nesmrtelná".
Provozuju to tak už cca 8 let, baterka už předtím byla dost stará, a jede
pořád jako zamlada. Řekl bych, že teď líp než tehdy v běžném režimu
před těmi 8 lety.

Já to tehdy instaloval proto, že mi alarm hodně žral baterku. Ale pak
jsem se do toho zamiloval a hned to udělal taky otci. Stejné pozitivní
zkušenosti.

PL

**************************************


Dne 16.8.2017 v 13:54 Petr Simek napsal(a):
> On Wed, 16 Aug 2017, hwnews konference wrote:
>
>> jak se budou tvarit baterie naopak na to, kdyz je budu drzet vetsinu 
>> casu
>> na cca 13.8V (u 6clanku) - respektive doporucite jinou hodnotu? tema 
>> se me
>
> Tohle je zajimava otazka. Alarmy,UPSky apod vetsinou drzi baterie na 
> 13.8V
> ale slysel jsem tvrzeni technika od Eaton-u ze ty velke Eaton UPSky 
> baterky nechavaji lezet nepripojene a jednou za mesic se pripoji nabijec
> dobije je. Ze je to tak lepsi pro zivotnost baterek. Samozrejme po 
> vycucani po vypadku se nabiji ihned..
>
> Nevim nemuzu si to overit - muze to byt kec, ale treba ma nekdo v tomto
> smeru nejake zkusenosti ? Mozna je to pro gelovky opravdu lepsi..



Další informace o konferenci Hw-list