Re: Dotaz na programovatelné relé

jurp jurp na volny.cz
Pátek Srpen 11 10:46:16 CEST 2017

Vedel bych o OEM mini PLC se:
4 univerzalnimi DI/AI vstupy (24V/0-10V/0-20mA/Ni1000 6180)
4 DO 24VDC/0.5A
OneWire sbernici pro Dallas cidla teploty
jako Option RTC, archivacni EEPROM, LCD 2*8zn
a nove tam muze byt 1 AO 0-10V a 1 AO 0-10V/0-20mA
Programovaci SW zdarma.

A ted negativa pro Vase zadani:
- ma to napajeni 24VDC
- zakladni cena 2400,-Kc bez options
- verze s AO bude k dispozici az v prubehu zari

Pokud bude zajem, dejte vedet privatne. Dodam kontakty a podklady.

JURP