Re: Humánní boj proti myším: -)

Úterý Srpen 8 07:27:28 CEST 2017

Znám. Ne zrovna ultrazvukové, tak se nehodí do trvale obývaných prostor.

Zkusil jsem odradit myši nebo co to bylo za potvory co nám ve sklípku na
zahrádce okusovaly uskladněná jablka.

Měl jsem káču (taky se dělalo Jojo) koupenou na tržnici od jedné naší
etnické menšiny, ta když se roztočila, začala blikat a vyluzovat zvuky.

Tak jsem ji rozebral, spíš rozlousknul, odpojil blikadlo aby zbytečně
nevybíjelo baterku, zkratoval odstředivý kontakt, místo vestavěných
knoflíkových článků připojil monočlánek, mně stačil jeden, a nechal ve
sklípku vyhrávat. Ten monočlánek stačil víc než na měsíc.

Nevím, co to dělalo, dokud to "hrálo". Ale když jsem zapomněl vyměnit vybitý
monočlánek, ta potvory rozkousaly i papír co s ním ta jablka byla podložená.
----------------- "Fakt neznáte nikdo nějaké spolehlivé například
ultrazvukové plašidlo ?

Zdraví Pavel

"