Re: Humánní boj proti myším: -)

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Srpen 10 07:37:11 CEST 2017

Přesně tak. Už jsem z kamaráda dostal detaily, takže přeposílám:

"člověk to moc necítí, jen lehce a když se to dá na malej talířek a
strčí do každý místnosti, tak to funguje skvěle, rázem je po myších, ale
vydrží to tak měsíc až dva, podle vlhkosti a velikosti kopečku na
talířku, předloni jsem měl celkem v pastičkách nachytáno cca 40myší a
rejsků, po instalaci kočkolitu pouze jediný odchyt"

L.