Viriva brzda pro mereni spalovacich motoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 2 12:57:54 CEST 2017


O daném vyvíjeném zařízení vím houby, tak jsou to jen velmi rámcové rady.
Navíc vyvinout měřicí pracoviště na testování spalováků zas není taková 
sranda.

Já bych tady určitě nasadil měnič, ne softstartér. Pokud chcete od toho 
motoru
něco víc než jen provoz v režimu 0 RPM nebo max. RPM, tak dobrý vektorový
měnič je ten správný kamarád.

V dalším postu od pana RV zaznělo, že by to startoval jinak. Já teda ne, 
když už
bych tam měl dostatečně výkonný motor, který umím spojkou připnout k tomu
spalováku, a mám řízený motor (tj. ten frekvenční měnič), tak dávat tam 
další
startér mi přijde nelogické. Ale opět narážíme na to, že nevíme, k čemu 
to má být.
Pokud se tím mají testovat třeba motorové jednotky do sekaček, které tam už
vlastní startér stejně mají namontovaný, tak ten asi odmontovávat nebudou.
Pokud je to ale testování holých spalováku třeba pro řetězovou pilu nebo 
podobně,
tak tam bych to rozhodně startoval tím elektromotorem.

No a podle nároků na průběh testu pak osadit senzory a řízení. Není problém
se třeba i nafázovat s elektromotorem na roztočený spalovák (pokud by to
k něčemu bylo), stačí enkodér na hřídeli spalováku. A ten tam asi stejně 
bude
pro měření otáček, řekl bych.

PL

*******************************
Dne 2.8.2017 v 7:07 Pavel Kadečka napsal(a):
> Frekvenční měnič mě nenapadl, to je dobrý nápad. A nestačil by softstartér?
>
> S elektromagnetickou spojkou počítám, na tom jsme se shodli i se zákazníkem.
>
> P.K.
>



Další informace o konferenci Hw-list