Viriva brzda pro mereni spalovacich motoru
gatilo
gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 2 13:05:37 CEST 2017
2.8.2017, 13:03:32
Mam takovy pocit, ze ke startovani spal. motoru, je treba velkej
kroutak, pri nizkych otackach. A to kazdej elmot neda.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
Petr Labaj napsal:
> O daném vyvíjeném zařízení vím houby, tak jsou to jen velmi rámcové rady.
> Navíc vyvinout měřicí pracoviště na testování spalováků zas není taková
> sranda.
> Já bych tady určitě nasadil měnič, ne softstartér. Pokud chcete od toho
> motoru
> něco víc než jen provoz v režimu 0 RPM nebo max. RPM, tak dobrý vektorový
> měnič je ten správný kamarád.
> V dalším postu od pana RV zaznělo, že by to startoval jinak. Já teda ne,
> když už
> bych tam měl dostatečně výkonný motor, který umím spojkou připnout k tomu
> spalováku, a mám řízený motor (tj. ten frekvenční měnič), tak dávat tam
> další
> startér mi přijde nelogické. Ale opět narážíme na to, že nevíme, k čemu
> to má být.
> Pokud se tím mají testovat třeba motorové jednotky do sekaček, které tam už
> vlastní startér stejně mají namontovaný, tak ten asi odmontovávat nebudou.
> Pokud je to ale testování holých spalováku třeba pro řetězovou pilu nebo
> podobně,
> tak tam bych to rozhodně startoval tím elektromotorem.
> No a podle nároků na průběh testu pak osadit senzory a řízení. Není problém
> se třeba i nafázovat s elektromotorem na roztočený spalovák (pokud by to
> k něčemu bylo), stačí enkodér na hřídeli spalováku. A ten tam asi stejně
> bude
> pro měření otáček, řekl bych.
> PL
> *******************************
> Dne 2.8.2017 v 7:07 Pavel Kadečka napsal(a):
>> Frekvenční měnič mě nenapadl, to je dobrý nápad. A nestačil by softstartér?
>>
>> S elektromagnetickou spojkou počítám, na tom jsme se shodli i se zákazníkem.
>>
>> P.K.
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list