Viriva brzda pro mereni spalovacich motoru

Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com
Středa Srpen 2 13:50:14 CEST 2017


Je to firma, která prodává a servisuje průmyslové diesely. (V nabídce
má výkony cca od 10 do 90 kW.) Mají vířivou brzdu pro jejich
testování. Ale startér na motoru ho roztočí tak na 900 otáček a to je
málo, aby to tu brzdu překonalo a naskočila vlastní regulace otáček
toho motoru.

Jestli jsem to dobře pochopil, tak jim jde jen o zátěžový test, tzn.
nechat ten motor třeba hodinu běžet s brzdou. Jenže to nejde, když se
nedostanou na pracovní otáčky. Odstředivá spojka by to měla vyřešit.
Doufám.

(Platí to pro menší motory, jak už jsem napsal v úvodu.)

P.K.

Dne 2. srpna 2017 13:05 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal(a):
> Je mi do toho prd, ale takhle bych to nedělal.
> Testováním se celkem zabývám (a to i pro automotive), a předpokládám
> (nebo spíš vím), že dřív nebo později se požadavky rozšíří.
>
> Když tam budete mít odstředivou spojku, tak už s tím neotestuje motor
> při nízkých otáčkách. Ale když tam dáte ovládanou spojku, tak si s tím pak
> pomocí nějakého PLC nebo jiné inteligence uděláte test jaký budete chtít.
> A i ta zátěž by (podle mě) měla být regulovatelná.
>
> PL
>
> *****************************
>
> Dne 2.8.2017 v 9:04 Pavel Kadečka napsal(a):
>>
>> Jo, volnoběžka, to nás taky napadlo. Ale teď jsem narazil na katalog
>> odstředivých spojek - ta by to vyřešila zřejmě taky a mnohem
>> jednodušeji (a levněji...). Motor se nastartuje vlastním startérem a
>> po roztočení na pracovní otáčky se teprv připojí na brzdu.
>>
>> P.K.
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list