OT UPS pro server

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Čtvrtek Září 29 16:51:24 CEST 2016

Zdravim
Podivejte se jak ma reseno zalozni napajeni treba google.
https://gigaom.com/2009/04/01/a-key-to-googles-data-center-efficiency-one-backup-battery-per-server/
Ale obecne tahat nizke napeti z centralni UPS neni dobry napad. Tedy pokud nevlastnite medene doly  :)
12V zdroje pro ruzne desky existuji, ale vetsinou se jedna o zarizeni urcena pro napajeni embedded system.

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Thursday, September 29, 2016 6:39 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT UPS pro server

Zdravim,
mohl bych prosim mit idiotsky dotaz? :-) (Jine bohuzel asi neumim)

Proc vlastne neexistuje neco jako 'dobijecka na 12v baterii' a 'PC zdroj 12vdc' a nevynechava se ta konverze na stridavy proud? Neni to problem technicky, ale jen obchodni?

J.

PS: Tak PC zdroje existuji http://www.powerstream.com/DC-PC-12V.htm i u Alzy jsem nejake nasel, ale jen do 160W.