Re: OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Září 14 02:50:06 CEST 2016

On 14.09.2016 2:01, Milan B. wrote:

> Lenze spojenie "bezna zasuvka" a "dobitie za 30 minut"  ste si
> vykonstruovali vy. Dokonca ani ten clanok (akokolvek nejasne je
> formulovany) , nehovori, ze sa baterka dobije z beznej zasuvky za 30
> minut.
>
> Kombinacia viacerych typov dobijania - nabijanie z beznej zasuvky doma
> v garazi (velmi pomaly), z domacej nabijacky (o trochu ryhlejsie) plus
> dobijanie z rychlonabijacej stanice niekde v meste alebo na pumpe (za
> 30 minut) je dnes myslim standard.
>
> Kto chce psa bit...

Aby som doplnil, co priamo a neprostredkovane hovoria ti blbi
ekoteroristi, pre ktorych neplati fyzika: "The 250 km range of the
Extender is achieved by the 30 kWh battery. The integrated charger
allows you to charge the batteries with between 3.7 and 43 kW AC. With a
charging power of 43 kW, the batteries can be charged up to 80% or 200
km range within 30 minutes."

43kW AC je vlastne 3x63A pripojka, zrejme to sa mysli v sirsom slova
zmysle tou "beznou zasuvkou" - netreba specialnu DC nabijacku.

Dobit na 80% z 30kWh (urcite nie do prazdna vybitej baterky) z 43kW
pripojky za pol hodiny zmysel dava.

43kW AC rychlodobijanie pouzivaju aj ini - viz Renault ZOE.