Re: OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Září 14 02:01:52 CEST 2016

On 13.09.2016 23:48, Pavel Kutina wrote:
> Líbí se mi v tom článku pár věcí - třeba jak se da ohýbat fyzika, když
> se to melounům hodí. Nejkřiklavější je asi to dobíjení ze zásuvky - za
> 30 minut 80% kapacity, není potřeba speciální přípojka, stačí běžná
> zásuvka.

Lenze spojenie "bezna zasuvka" a "dobitie za 30 minut"  ste si
vykonstruovali vy. Dokonca ani ten clanok (akokolvek nejasne je
formulovany) , nehovori, ze sa baterka dobije z beznej zasuvky za 30 minut.

Kombinacia viacerych typov dobijania - nabijanie z beznej zasuvky doma v
garazi (velmi pomaly), z domacej nabijacky (o trochu ryhlejsie) plus
dobijanie z rychlonabijacej stanice niekde v meste alebo na pumpe (za 30
minut) je dnes myslim standard.

Kto chce psa bit...