Re: OT Chtěl bych být solárním baronem a nevím jak na to

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Září 13 23:48:06 CEST 2016

Líbí se mi v tom článku pár věcí - třeba jak se da ohýbat fyzika, když
se to melounům hodí. Nejkřiklavější je asi to dobíjení ze zásuvky - za
30 minut 80% kapacity, není potřeba speciální přípojka, stačí běžná
zásuvka.

Hm. Běžná zásuvka je v lepším příadě na 16A, při 230V za hodinu dodá
3.6kWh, za půl hodiny 1.8kWh, baterie má 14kWh - za půl hodiny se dobije
zhruba na desetinu kapacity, počítám-li správně. S trochou dobré vůle by
to vycházelo u 3x400V/32A, ale tomu bych opravdu neříkal "běžná
zásuvka", zvláště, když mluví o nárocích na přenosovou soustavu.

No a tak je to u ekoteroristů se vším...

Pavel Kutina