CNG nadrz na vareni

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 9 18:34:00 CEST 2016

Jak to tak sleduju, tak s tím indukčním vařičem jsem si sice dělal srandu, ale:

Než naftovej vařič za 28000, tak za tu cenu 500 Wp solární panel, baterku na několik kWh, měnič, indukční vařič, rychlovarnou konvici a možná elektronickou mikrovlnku s grilem.

Co se vaření týče, tak uvést litr vody vč. jídla do varu je se všema ztrátama pod 0,1 kWh a pak za dalších 0,1 kWh je půl hodiny vaření na 200 W pod pokličkou. Tzn. většina vařených jídel pro 1 osobu je při troše snahy pod 0,1 kWh, 0,2 je už spíš pro 3. Smažení bude náročnější, ale asi ne víc než 2-3x (500-800 W ale kratší dobu).

No a celé kuře upeču v mikrovlnce s grilem za 20-25 minut, přičemž příkon je po cca třetinách času 1, 0,8 a 1,2 kW. Tzn. asi půl kWh dohromady. Tedy lepší, s krásně křupavou kůrkou je za 40 minut (+0,3 kWh), ale za poslední rok jsem ho vždycky pek zrychleně, protože hlad:-)
Chtěl jsem najít, kolik stojí ten panel, ale:
http://www.obchodsolar.cz/ostrovni-solarni-system/500Wp-12V
+měnič a pak už vařič, ...
PH
From: hwnews konference
problem PB na lodi je ten, ze pak musite absolvovat kazde dva roky revizi plynare a to jeste dle informaci plynare, ktery ma nejaky atest na lodni prohlidky

kdybych byl nekde na Labi zrejme by to nemusel byt takovy problem, neb tam se zrejme nekde nejaky vyskytuje - zde na horni Vltave jich asi moc nebude a nerad bych platil kazde dva roky cestak lodnimu plynari

proste PB nechci resit

co se tyka umisteni lahve PB - pokud je mimo lod tak se to resi jen deklem/drzakem aby na ni neprazilo Slunce

pokud je umistena uvnitr lodi tak je to hermeticka bedna (jimka) s dolnim odvetranim hadici mimo lod - nahore je jen viko a spruchodem na trubku - v pripade uniku to nahoru nejde a odteka to spodem