CNG nadrz na vareni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Září 9 18:55:15 CEST 2016

No problem je, ze maximum cim jsem schopnej pokrejt lod je tak opravdu
maximalne 500Wp, ale nalezato a nikdy nebudou schopne bezet vsechny naplno.

Kdyz to vsechno spocitate - porizovacku, amortizaci baterii, veskere
nevyhody tak se snadno dostanete na cenu tech 28.000Kc za ten naftovej
varic, kterej bude ale fungovat v kazdem pocasi.

RV