Re: NodeMCU, Bolo: zesilovač zvonění mobilu

Středa Říjen 19 11:44:19 CEST 2016

LUA jsem tam jednou zkousel, ale nejak jsem to nepochopil - to funguje
na nejakem principu prikazove radky, nebo souboru, nebo jak?
Napsal jsem tam primoz terminal petiradkovej program (cykl led1, delay,
led0, delay), parkrat to bliklo a pak se to restartovalo.... Tim moje
pokusy skoncily ;-)
Mel jsem za to, ze by to melo provadet bytecode zkompilovany nekde jinde
ale asi ne, nebo jsou ruzne verze?
Ale C++ je mi stejne blizsi a aspon vim zhruba, co se v procesoru deje.