Re: NodeMCU, Bolo: zesilovač zvonění mobilu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Říjen 19 11:31:59 CEST 2016

Dobrý den,

Hledám na ebay nodemcu, ale některé jsou popsané jako V3, a některé bez
V3, ale vypadají stejně, a jsou levnější. Jaký je v nich rozdíl?

Mám jenom ESP8266-1, a programuju je v LuaLoaderu. Myslím, že když to
budeš programovat v IDE, tak se přepíše všechno, včetně fw. IDE vytvoří
vlastní spustitelný kód, a ten se flashne do ESP. Takže když potom budeš
chtít použít lua, tak si ho budeš muset do ESP znovu flashnout.

dsleep používám u ESP8266-1 také. Musel jsem tam natáhnout jeden drát.
Po probuzení z dsleep timerem nebo resetem se nic nesmaže. Ale nevím,
jak je to u té velké verze. Podle mě to ale bude asi to samé.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora