Trochu OT: Detektor CO

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Říjen 17 18:28:05 CEST 2016

Mělo by to reagovat i na butan ze zapalovače.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Šerých Jakub
Sent: Monday, October 17, 2016 4:27 PM
To: HW-news
Subject: RE: Trochu OT: Detektor CO

Někde jsem slyšel (ale je to na úrovni "jedna paní povídala"), že CO
detektor se dá prubnout přiložením cigarety do dostatečné blízkosti  (pár
cm).

P.S. Když už jsme u CO, nevíte jakým principem se měří CO2 ? Uvažoval jsem,
že bych si nějaký měřič vydýchanosti vzduchu zbastlil, ale čidla z Číny jsou
podezřele drahá. Tak by mě zajímalo, jak to funguje a co je na nich tak
drahého.

Jakub Šerých