Trochu OT: Detektor CO

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Říjen 17 18:15:28 CEST 2016

Pokud spolehlive tak infracervene. Hledejte NDIR analyzyzatoty ci cidla.
Kliknete si take na odkaz uvadeny dole je to tam i s vysvetlenim. Celkem
pekne a spolehlive mereni dela i Rakousky MADUR
CO se da detekovat cidly figaro za par penez. Prodejce treba uvadeny SOS
nebo u nasich sousedu
https://www.maritex.com.pl/czujniki/gazow/figaro.html.