Trochu OT: Detektor CO

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Říjen 17 21:45:08 CEST 2016

Dobrý den

Pracuji občas s detektory CO od firmy JTO. Když je potřebuji otestovat,
děláme to tak, že zapálíme kus obyčejného papíru a hned ho uhasíme tak
aby nehořel, jenom čadil. Když se čoud dostane k čidlu, tak čidlo
vždycky zareaguje. Výrobce JTO k novým čidlům CO na otestování dává
takové tyčinky co vypadají jako takové ty zapalovací vonné tyčinky. Ty
se zapálí ale nehoří jenom čadí. Tím se pak testuje to čidlo.

Staňa