Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

balu balu na k-net.fr
Neděle Říjen 9 22:11:12 CEST 2016

realita je svina :-) Zatial najpouzitelnejsi napad mi prisiel ten od
Jaromira. Je to sice varianta metody o ktorej sa bavime, ale myslim, ze
toto je z hladiska realizovatelnosti na uplne inej urovni ako meranie
magnetickeho pola od vodica pretekanom jednym miliamperom.

Na napajaciu zbernicu nasuperponovat striedavy signal v audio oblasti,
cim vyssie tym lepsie. Da sa to potom pocuvat cievkou s feromagnetickym
jadrom (napriklad bezna netoroidna tlmivka). Potom nejaky zosilnovac a
je to.

Uz to vyrabaju aj umelci, tak preco nie technici :-)
https://lom.audio/product/elektrosluch-mini/

b.