Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Říjen 9 22:21:07 CEST 2016

Ja som zas velku frekvenciu nechcel pouzivat, kvoli kondikom na
napajani (tie budu cucat striedavinu a skreslovat vysledok). Ale zas
musi byt tak vysoky, aby sa lahko chytal/hladal. Akurat tych 100Hz by
bola blbost kvoli ruseniu zo siete, chcelo by to nieco co ma negulaty
nasobok s harmonickymi od 50Hz v pocutelnom pasme.
Mozno by to chcelo pohladat nejaky kompromis a pripichnut nejaky
jednoduchy filter, alebo aspon lowpass kvoli 50Hz.

Dňa 9. októbra 2016, 22:11, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: