Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Říjen 9 21:15:19 CEST 2016

Zdravím,
  děkuji předběžně za celou řadu námětů. V brzké době rozjedu ty
nejjednodušší možné:
- Termokamera
- Zahřívání (kolega ma fajn "plamenomet" s velmi ostrým plamínkem
o hrotu tak 1mm, tím se dá opatrně zahřívat velmi přesně
- Chlazení sprejem
Pokud nebudu úspěšný, zkusíme zase něco s tím měřením pole, vypadá
to, že metody skutečně existují. Možná i ten mikrovoltmetr z OZ
by se dal ubastlit.
Odbastlováním švábů se zatím zabývat nehodlám, protože mám intuici,
že to není ve švábu a já své intuici věřím :-).
  Jak jsem psal, elyty (vyloženě válečkové) tam mám 2 a oba byly
venku, proud tekl dál.

> Já bych začal tím jedním kondíkem co je na plošňáku skoro jako smd.
> Že se tak ptám, k čemu je kolečko? Hlasitost to asi není.

Kolečko regulace kontrastu LCD. Bylo venku a proud tekl dál :-).

Zdraví Pavel