Rušení náhlavních souprav DECT

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Říjen 5 17:45:18 CEST 2016

Zdravím,
  to vše je fajn, ale pár informací stále postrádám.
  1) Pokud je takto zarušený hovor ukončen, tón zmizí a při příštím hovoru
zase není, až se najednou zase náhodně objeví ?
  2) Slyší ten tón takto silně i druhá strana hovoru, nebo jen ten operátor ?
To by bylo zajímavé zjistit.
  3) Co je na druhé straně toho DECTu ? Analogová linka ? ISDN ? VoIP ?
  Zdraví Pavel