zasuvka TV, radio, internet

Pondělí Říjen 3 01:18:19 CEST 2016

Tak tomu nerozumím. Já jsem z popisu pochopil, že si koupím od
Microchipu integráč, nebo třeba tenhle modul
http://www.tme.eu/cz/details/hm-trlr-s-868/komunikacni-moduly-rf/hope-microelectronics/
a udělám si v bezlicenčním pásmu spojení s čím já budu chtít. Co v tom
dělají tihle operátoři? Že by umožňovali přímo připojení mého zařízení
na internet? Vypadá to zajímavě.
Anděl