zasuvka TV, radio, internet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 3 07:17:04 CEST 2016

Ti operátoři poskytují plošné pokrytí republiky základnovými stanicemi,
které umí na dálku komunikovat s Vašimi LoRa nebo SIGFOX zařízeními.

Takže třeba RWE namontuje do svých plynoměrů tyhle chipy s baterkou,
a České Radiokomunikace mu budou dálkově po celém městě nebo
celé republice dělat průběžné odečty spotřeby.
RWE pak jen komunikuje dohodnutým formátem s ČRa.

Tedy prostě něco jako když třeba dneska máte s operátorem smlouvu
o posílání SMS, ale bude to obousměrné.

Zpoplatnění myslím ještě úplně uzavřeno, ale očekává se diferencovaně
podle potřebné frekvence komunikace (odečet spotřeby energií bude jistě
komunikovat méně než třeba parkovací automat) a mají to být nějaké
jednotky nebo malé desítky korun ročně za jedno čidlo.

Pokud máte svá čidla na omezené ploše, tak samozřejmě operátora
nepotřebujete a můžete si se svými čidly komunikovat sám.

PL