Re: jak nám opravili izolační stav

Drátek taksun na seznam.cz
Úterý Listopad 22 02:06:45 CET 2016


Tak už vážně naposledy,
ano jsem dotčen protože se nechováte tak jak se v civilizovaném světě a v obchodním vztahu chovat má. Krátce shrnu fakta:
Poptal jste u nás opravu vašeho zařízení
Dostal jste cenovou nabídku
Odsouhlasil jste nabídku a objednal opravu
Hotovou zakázku jste si vyzvedl a zaplatil (ne osobně)

Po té už je vidět co jste napsal do konference, uštěpačné rádoby vtipné poznámky na naší firmu, zkopíroval jste odpověď mého kolegy ale už né vaši otázku a chcete tvrdit že vám odpověděl špatně nebo vůbec, tvrdíte že jste se na nic neptal ale psal jste otazníky, tvrdíte že jsem vás obvinil z toho že jste situaci neřešil ale to není pravda já jsem napsal: " vy jste zatím jasně nevyjádřil (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně chcete a o co vám jde. Nenavrhl jste žádný další postup nebo řešení." žádné obvinění nepadlo a to je pane rozdíl !!! a zase se ptáte "Jak?" no reklamujte to člověče, pokud jste s čímkoliv nespokojený tak to prostě reklamujte tam kde to dělali a nedělejte z nikoho hlupáka tady v konferenci !!! 

Jediné pochybení které vidím ze strany naší firmy je to že na protokolu o zakázce nebyly udaje o použitém materiálu,
dalo by se možná ještě polemizovat o tom že vám kolega nebyl schopen relevantně odpovědět na vaši otázku kterou jste ovšem nezveřejnil a tedy možná ani nepoložil. 

Netuším proč tedy od nás nechcete nový protokol s relevantními údaji + podrobný rozpočet + fotodokumentaci atd... Netuším proč tedy nereklamujete tu předraženou mizerně odvedenou práci a místo toho bulíte tady kde se vás jasně zastanou akorát ti co o tom nic nevědi, protože rozunmý člověk se k tomu prostě vyjádřit nemůže když o tom nic neví. 
já jsem vám jasně napsal : 
"Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který vaše zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá."


Nakonec jste se tu označil za velmi trpělivého a vstřícného.... no to jste tomu nasadil korunu, to jste nám předvedl když jste telefonoval s kolegou a také tou poslední větou vašeho příspěvku.

Pro mne to znamená jen to že jste cholerik a hulvát. Ale i tací jsou mezi námi..... Já vás nesoudím pane Rotter, neprožil jsem váš život a nemám k tomu tedy žádné právo. Jste pro mne jen nespokojený zákazník a já pro vás možná jen mizerný servisák ale myslím si že byjste se měl nad sebou zamyset dříve než se takto projevíte.

Pro mne to definitivně skončilo míč je na straně pana Rottera a je jen na něm jestli bude reklamovat a tím dosáhne svého podle pravidel. Já hájím čest firmy a lidí které dobře znám se kterými denně pracuji a bezpečně vím že to nejsou žádní podvodníci a lemplové jak by zde možná někdo chtěl tvrdit. Chyba se stala, omluvili jsme se, a jsme ochotni ji napravit. A to je prostě fakt ať se to někomu zdá či nezdá být dost dobré, nic víc udělat nemůžeme. 

A pro ty co sledují toto vlákno a neskutečně se baví, všemu rozumí, všechno umějí lépe, jsou dokonalí a bezchybní, přesně vědí jak to vše bylo, jak by to bývalo bylo kdyby to nebylo tak jak to bylo. I pro ty co jsou rádi že s naší firmou nemají nic společného aniž by tušili kdo jsme. I pro ty kterým tu cosi smrdí stejně jako  pro ty co poznají aroganci mezi písmenky v příspěvku a pro všechny ostatní přitakávače mudrlanty a podobné..... Pánové, na čem to vlastně své doměnky stavíte? Kdo z vás nás navštívil ? kdo z vás ví okom a o čem tu doopravdy debatuje.....Odpovím si sám, tak jako vy. A Admin? ten se přidá místo toho aby mě nás i vás poslal do háje když to nemá s tématem konference co dělat....  

s pozdravem

Petr Merker 

servisní technik

Spea-servis s.r.o.



  ----- Original Message ----- 
  From: Pavel Rotter 
  To: 'HW-news' 
  Sent: Monday, November 21, 2016 8:28 AM
  Subject: RE: jak nám opravili izolační stav


  Dobrý den,

   

  to, že jste dotčen je z Vašeho příspěvku jasné a dáváte to zcela jasně najevo.... Ale proč vlastně? Věc se udála jsem popsal, Vaše záznamy při vší úctě jsou mi jedno.... Obvinil jste mě z toho, že jsem situaci neřešil - jak? s Vaším kolegou jsem komunikoval, oprava byla hotová, informace mám pouze ty co jsou v 'pranýřovaném' dokumentu... Vy tvrdíte, že mi Vás kolega kvalifikovaně odpověděl - ne byl vtipný, ale žádnou informaci mi nedal, nic relevantního jsem se nedozvěděl. Jsem velmi trpělivý a vstřícný ale Vy mě začínáte pořádně srát!

   

  S pozdravem Pavel Rotter

   

  NEWTE spol. s r. o.

  Jateční 847

  415 01 TEPLICE

   

  e-mail PavelRotter na newte.cz

  tel. 417 536 531

  fax 417 577 865

  http://www.newte.eu

   

   

   

  From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Drátek
  Sent: Sunday, November 20, 2016 3:55 PM
  To: HW-news
  Subject: Re: jak nám opravili izolační stav

   

  Dobrý den,

  tak podle záznamů v naší databázi vše proběhlo standardně tj: vaše poptávka, naše nabídka, váš souhlas a následně oprava.

  Také jsem v databázi našel že už jsme pro vás něco dělali a že to také nebylo z vaší strany bez problémů. Jednak se tedy divím že se na nás opětovně obracíte když jsme tak špatný servis a zároveň vám chci poděkovat za důvěru, možná jste nám tzv." ještě chtěl dát šanci". Nemusíte se omlouvat chápeme že že né každdý naší práci rozumí, repasovaná vodivá cesta ani opravený izolační stav se do původního stavu prostě nevrací a to ani za pomocí polývání colou. My už jsme prostě kousek dál a takové praktiky nepoužíváme. Nikoho nevydíráme tím že už je to hotové tak teď to musíte zaplatit, stává se běžně že zákazník opravu odmítne protože se mu tzv. nevyplatí a nebo na to prostě nemá a tak se zařízení nechá ve stavu rozpracovaném (nedokončená oprava). Technik který zařízení příjme a zjišťuje závadu musí někdy některé jeho části opravit tak aby mohl pokračovat v diagnostice částí ostatních což byl i váš případ. Pokud tvrdíte že "také děláte servis" tak byjste měl vědět o čem píši. Pokud zákazník neodsouhlasí nabídku oprava se prostě nedodělá a do tzv. původního stavu se vrací pouze tím že se vrátí součástky snadno demontovatelné  a nebo součástky drahé (výkonové IGBT moduly a pod.) To vše s ohledem na to kolik to technikovi zabere času, protože to mnohdy bývá ta nejdražší položka celé  opravy. Podle zákona schválnosti se zrovna u vaší zakázky stalo že se nepřepsaly údaje o použitém materiálu do protokolu o zakázce. Také máme velmi šikovné techniky kteří zvládají i náročnější opravy ve velmi krátkém čase, jsou to opravdoví odborníci a lidé s bohatými zkušenostmi.

  Jestli jste se tedy v konferenci na nic neptal proč jste v druhém e-mailu tohoto vlákna použil 4 otazníky ???? No dobrá, možná jen neznáte správný význam tohoto znaku ale já si stejně myslím že jste se ptal. A ptal jste se opakovaně někoho jiného než jste měl a to mi nepříjde fér. Reagoval jsem na váš přízpěvek právě jen pro to že jste se ptal, a já měl co odpovědět.

  Z vašich e-mailů je cítit snaha naši firmu poškodit a nebo zesměšnit a to se mě dotýká. Já si nemyslím že bychom natolik pochybyli že bychom si něco podobného zasloužily. Můj kolega vám naprosto profesionálně odpověděl a omluvil se za vzniklé nedopatření za to vy jste zatím jasně nevyjádřil (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně chcete a o co vám jde. Nenavrhl jste žádný další postup nebo řešení. Pokud je vaše řešení to že již nadále nebudete využívat našich služeb, prosím je to vaše volba a nás to samozřejmě velmi mrzí. Jelikož jsem přesvědčen že jsem vám již odpověděl na všechny vaše otázky považuji tuto smutnou debatu za ukončenou a chci se omluvit konferujícím za nezajímavé netechnické přízpěvky.

   

  s pozdravem

  Petr Merker 

  servisní technik

  Spea-servis s.r.o.

   

  ----- Original Message ----- 

    From: Pavel Rotter 

    To: 'HW-news' 

    Sent: Friday, November 18, 2016 8:20 AM

    Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

     

    Dobrý den,

     

    ale já komunikoval...  Nabídku mi Váš kolega dal až když byla oprava hotová (prý to když tak vrátí do původního stavu - promiňte, ale jak se 'opravený izolační stav a repasovaná vodivá cesta' vrátí do původního stavu, polejete to colou? Je to takové malé vydírání, je to hotové a teď tedy já mám být žumpa co to odmítne :-))) a sháněl se po BEDASu, prý 'easily' jen pár součástek..... To by odpovídalo - udělali jste to ze dne na den. Já jsem se v konferenci na nic neptal, to jste spatně četl :-) Vašeho kolegy jsem se však ptal, proč cena tak vysoká - prý tam byly drahé díly - na protokolu nejsou, ptal jsem se podruhé a odpověď:

    Dobrý den,

    ohledně zmiňovaných součástek, které byli do měniče použity. Došlo bohužel k chybě v našem skladovém systému, proto nedošlo k vepsání do zkušebního protokolu.

    Náš ústav se Vám co nejsrdečněji omlouvá, za toto politováníhodné nedopatření, ke kterému dochází jednou za deset let.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zhodnocení situace, které je pro nás důležité. Na základě toho, můžeme zkvalitnit poskytování stávajících služeb.

    OK, vtipné v lehkém stylu proč ne, ale nic jsem se nedozvěděl :-) Jen pro pořádek.... Nehodlám to nějak hrotit, dílo jsme Vám uhradili tak jak jme se zavázali, ale příště už Vašich služeb nevyužijeme...

     

    S pozdravem Pavel Rotter

     

    NEWTE spol. s r. o.

    Jateční 847

    415 01 TEPLICE

     

    e-mail PavelRotter na newte.cz

    tel. 417 536 531

    fax 417 577 865

    http://www.newte.eu

     

     

     

    From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Drátek
    Sent: Thursday, November 17, 2016 11:42 PM
    To: HW-news
    Subject: Re: jak nám opravili izolační stav

     

    Zdravím, 

    na vaše otázky vám rád odpovím a klidně osobně. Satvte se někdy podívat jak se takové věci dělají máte to k nám kousek....

    Cenovou nabídku jste dostal a pokud byjste s ní nesouhlasil tak by se to nedělalo, tak nevím co vás tak překvapilo.

    Oprava izolačního stavu je například vyjmutí a vyčištění všech svorek z DPS protože je pod nimi olej s prachem (mnohdy kovovým) při napětí v meziobvodu až 600 V ss je to už problém, také porušený lak na DPS ať už vlhkostí nebo oleji či jinými chemikáliemi atd. Repase elektrovodivých cest je třeba oprava a konektorů různě nalisovaných nakrimplovaných do kterých se dostala nečistota. Také oprava DPS kde vlivem tepelného namáhání se měď odlepila od desky nebo když vám zoxidují prokovky na čtyřvrstvé desce DPS to je pak fajn prácička celý den u mikroskopu atd.... A to vše bez jakékoliv dokumentace, schémat atd. To je to blá blá blá jak píšete. Ten protokol co jste sem poslal je stručný a většině zákazníků stačí, neumím si představit kolik by měla stát oprava takového zařízení a k tomu ještě slohová práce s podrobnými vysvětlivkami co je co. 

    Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který vaše zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá.

     

    s pozdravem

    Petr Merker 

    servisní technik

    Spea-servis s.r.o.

       

      ----- Original Message ----- 

      From: Pavel Rotter 

      To: 'HW-news' 

      Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:30 PM

      Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

       

      No, nic.... :-) ale žádné díly neměnili, ta věc je velká jako notebook,
      snadno demontovatelná.... Jedna věc je cena, ta se může zdát každému jinak
      přívětivá... (mě to moc neoslovilo, navíc nemám rád překvápka) Ale: Co je to
      oprava izolačního stavu? Repase elektrovodivých cest? blá blá blá kde to
      jsme? Vy by jste to tak zákazníkovi napsal? Já ne...

      S pozdravem P. R.

      -----Original Message-----
      From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský
      Ladislav
      Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:09 PM
      To: HW-news
      Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

      No a?
      Nevím co je DCServodrive - jak je veliké, komplikované atd... ale pokud
      vidím umytí, odmaštění, vysušení, to může být klidně den intenzivní práce.
      Dále je tam repase, výměna součástek. 
      Nezlobte se ale servis je dneska to, co živí většinu firem, včetně té mojí.
      Prodej se mnohdy uskuteční s nulovou nebo i zápornou marží, jenom abychom se
      k zákazníkům dostali a pak holt musí vydělat servis. Ale je zákazníkovým
      dobrým zvykem si vyžádat předběžnou cenu opravy, nebo cenovou nabídku, tu
      odsouhlasit a pak se nedivit.
      Nebo je možné, že jsem něco přehlédl.
      P.S. - včera jsem si musel objednat těžkou partu na to aby mi snesli do
      sklepa kotel Viadrus Lignator - váha 450 kg po odstrojení. Nechtěl jsem
      poškodit ani kotel ani chodbu a schody tak jsem to svěřil firmě Herkules. Za
      půl hodiny to ve čtyřech na pásech měli dole aniž by něco škrábli. Ale řekli
      si o 3400Kč. Jelikož cena byla předem odsouhlasená, ač může někomu připadet
      šílená, já jsem spokojen, protože bych to ani ve čtyřech normálních lidech
      nezvládl tak jako oni. 

      Zdravím
      L. Kručinský


      -----Original Message-----
      From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Rotter
      Sent: Wednesday, November 16, 2016 1:43 PM
      To: 'HW-news'
      Subject: OT: jak nám opravili izolační stav

      Dobrý den,

      omlouvám se za přílohu, ale je to poučné - oprava za 18000,-- Na tom
      izolačním stavu se museli nadřít přímo neskutečně :-)))) Jo a je to bez
      matroše!

      S pozdravem Pavel Rotter

      NEWTE spol. s r. o.
      Jateční 847
      415 01 TEPLICE

      e-mail PavelRotter na newte.cz
      tel. 417 536 531
      fax 417 577 865
      http://www.newte.eu


      _______________________________________________
      HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
      http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

      _______________________________________________
      HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
      Hw-list na list.hw.cz
      http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

     


----------------------------------------------------------------------------


         Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus. 
          www.avast.com 
         

     


----------------------------------------------------------------------------

    _______________________________________________
    HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
    Hw-list na list.hw.cz
    http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

   


------------------------------------------------------------------------------


       Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus. 
        www.avast.com 
       

   



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
  Hw-list na list.hw.cz
  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


---
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
https://www.avast.com/antivirus
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20161122/eafa09e0/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list