jak nam opravili izolacni stav

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 18 18:41:53 CET 2016

Na tom příběhu bohužel bude dost pravdy. Před časem jsem četl článek o zadřeném motoru ve Fabii. Auto bylo pravidelně servisované ve značkovém servisu. Jenže si technik řekl, že výměna oleje po roce není nutná, za rok si to další technik řekl také.. Při rozborce zničeného motoru se ukázalo, že je po několika letech olej nejspíše stále původní…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, November 18, 2016 2:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: jak nam opravili izolacni stav

Mno obavam se, ze ono to funguje prave v tech znackovych servisech v CR trochu jinak. Mam par znamych ve znackovem autoservisu a jednou kdyz jsme mirne slavili mi vysvetlili jak se to dela (delalo pred cca 3 lety, pochybuji, ze nastala zmena). Cituji:

Vis, my tu makame za minimalni mzdu. Takze kdyz prijede zakaznik na vymenu oleje, tak se toho oleje vypusti/doplni jen polovina. Ta druha polovina mi zustane. Takze kdyz takhle "autorizovane" vymenim olej ve 2 autech, mohu coby melouch (tedy poradne, pro zname) vymenit olej dalsi a prachy za olej mi zustavaji. Nacez se pridal jeho kolega: jo, a uplne nejlepsi jsou auta jako Tuareg (uz nevim s jakym motorem rikal). Ten pry ma 2 olejove filtry, tak se vymeni jen jeden, ten druhy se pouze otre hadrikem aby vypadal zvenku "jako novy" (kdyby se nahodou zakaznik stoura podival) A sef dilny nic nevidi, protoze obcas melouchujeme pro jeho zname...

A podobnych postupu tam pal bezelo jeste nekolik:(

Marek