jak nam opravili izolacni stav

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 18 19:23:32 CET 2016

 18.11.2016, 19:14:35

Pri vymene oleje v servisu, jsem vzdy, ukonu pritomen.
Sice technikovy nekoukam pod ruce tak moc*, abych poznal zda tam leje 4
nebo 3 litry, ale protoze pouzivam zasadne obycejnej olej, za pak
drobnych, IMHO se technikovi nejake sizeni nevyplati. Leda ze by to uz
jinak ani neumel. :-)

* neb z druhe strany vim, jak dokaze byt takove, prilisne koukani pod
ruce neprijemne

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz