jak nam opravili izolacni stav

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 18 12:14:14 CET 2016

Zábavné to asi je, ale dost to vypovídá o současné hospodářské maloobchodní
situaci v Česku.

Pokud se na to podíváte z druhé strany, nejspíše zjistíte, že firma xyz má
zaměstnance které musí platit,
a velmi zjednodušeně dnes je to tak:
Zaměstnanec zjistí, že soused autobusák bere 30kKč a on jako "odborník"
elektro jen 25kKč, chce přidat.
Manažer velké firmy nepřidá, protože rozpočet, plán zisku, atd. Zaměstnanec
odejde dělat autobusáka, a na trhu začínají chybět odborníci.
Malá firma potřebuje zaměstnance udržet, nejsou odborníci, musí přidat, to
co přidá musí vzít na zákazníkovi - to je pan Rotta.
Jakmile přidá, zvedne se cena služeb.
Takže dnes 10 000Kč není to samé co před 10 léty, hodnota je možná i
poloviční. Čímž samozřejmě netvrdím, že cena té zakázky byla či nebyla v
pořádku, to zde neposoudíme, jen poukazuji na to, že ceny služeb jsou dnes
úplně jinde. Jaké jsou vůči tomu adekvátní kroky, to je jiný problém.

Karel