<div dir="ltr"><div>Zábavné to asi je, ale dost to vypovídá o současné hospodářské maloobchodní situaci v Česku.<br></div><div><br>Pokud se na to podíváte z druhé strany, nejspíše zjistíte, že firma xyz má zaměstnance které musí platit, <br>a velmi zjednodušeně dnes je to tak:<br>Zaměstnanec zjistí, že soused autobusák bere 30kKč a on jako "odborník" elektro jen 25kKč, chce přidat.<br></div><div>Manažer velké firmy nepřidá, protože rozpočet, plán zisku, atd. Zaměstnanec odejde dělat autobusáka, a na trhu začínají chybět odborníci.<br></div><div>Malá firma potřebuje zaměstnance udržet, nejsou odborníci, musí přidat, to co přidá musí vzít na zákazníkovi - to je pan Rotta.<br></div><div>Jakmile přidá, zvedne se cena služeb.<br></div><div>Takže dnes 10 000Kč není to samé co před 10 léty, hodnota je možná i poloviční. Čímž samozřejmě netvrdím, že cena té zakázky byla či nebyla v pořádku, to zde neposoudíme, jen poukazuji na to, že ceny služeb jsou dnes úplně jinde. Jaké jsou vůči tomu adekvátní kroky, to je jiný problém.<br></div><div><br>Karel<br></div><div><br></div><div><br></div><div><br><br></div><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. listopadu 2016 11:16 Dolansky <span dir="ltr"><<a href="mailto:dolnsky.pav@seznam.cz" target="_blank">dolnsky.pav@seznam.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Od: Dolansky <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Předmět: Re: jak nam opravili izolacni stav<br>
<br>
Zpráva:<br>
Se zajmem sleduji toto vlakno a docela slusne se bavim.<br>
Halaskty jako<br>
"Nezlobte se ale servis je to , co zivi vetsinu firem"<br>
"to je fakt fajn pracicka, cely den u mikroskopu."<br>
"a to vse bez jakekoliv dokumentace , schemat atd."<br>
"pry tam byly drahe dily"<br>
"udelali jste to ze dne na den"<br>
<br>
Nejlepsi by bylo, kdyby to pan Rotter rozebral a zverejnil detailni fotografie te celodenni prace s mikrospopem, pripadne senamm onech drahych vymenenych soucastek, ktere jsou tak drahe ,ale pritom tak bezne ze je maji skladem i kdyz nemaji dokumentaci ani schema daneho pristroje.<br>
Osobne bych se vsadil, ze tam bude max propojenych par konektoru, nekde preklemovana jedna vodiva cesta sire dalnice D1 a to bude cele. Kdyby menili nejakou soucastku tak max vykonovy tranzistor niketra horentni ceny.<br>
<br>
Jak rikal pan Krucinsky servis je to co vetsinu firem zivi a tak my co nechceme vetsinu fimem zivit, platit jejich zamestnancum psychologa po "fajn praci" a ani neocenime pohadky o celodenni praci pod mikrospokem  jsme nuceni si servisovat vse sami.Doted jsem zil v domeni ze když to delam bez schematu ztracim tim cas,ale jak se zda odborne firmy ta schemata take nemaji :-)<br>
Me nedavno zcela rozsekal nejmenovany servisni technik VW, kdyz znamenu nabidl vymenu olej v automaticke prevodovce DGT za 6500Kc, doprovazel to take hesly jako specialni drahy volej (1000Kc/l), blba prace, specialne neskutecne drahe vybaveni, bez ktereho to nevymenite,slůožitá procedura atd.<br>
No tak jsme koupili onen specilni velmi drahy olej (264Kc/litr v original VW baleni, potrebujete ho 6l) filtr za 300Kc a pak speciani velmi drahe vybaveni sestavajici z bezne PVC hadicky 2.5m plus jedne mosazne vodovodni priruby.<br>
Ta blba prace sestava v tom zaparkovat auto na rovine nebo ho rovne zvednout, pak na prevodovce odsroubovat sroub , nasledne vysroubovat plastobvou trubicku, pockat az olej vytece vratit trubicku, vymenit filtr a pak za trubicku prisroubovat hadici a nalit olej tedy 5.15l oleje, parkrat zaverglovat tim klacekm od prevodovky a vrati tam sroub. Nikdy jsme to nedelali, zmakli jsme to pod hodinu a s nakady na to cele prislo na cca 2200Kc.<br>
Platit za hodinu , tedy méně než hodinu, prace lopady v VW servisu 4500Kc prostě není normální zvlaste kdyz jak jsme prave zjistil tak v VW servisu v nemecku tu samou proceduru udelanji za 130 Euro ale nejsou k tomu pohadky o drhem oleji a specilanim vybatevi za ktere se holt musi take zaplatitt.<br>
<br>
Takze nic ve zlem, ja vim, ze je servis kolikrat blba prace a neni duvod zakazniku cas neuctovat,ale stejne tak neni duvod uctovat zakazniku 4500Kc za hodinu toho casu, zakaznik neni slepice, kterou je treba oskubat pokazde kdyz jo chytime.<br>
<br>
Pavel<br>
<br>
P.S. Perlicka na zaver, kolega to auto koupil pred 5 mesici a ma bezchyben vyplnenou servisni knizku, olej v prevodovce podle ni menil autorizovany servis VW a presto v te prevodovce byla cervena ATF apalina , i kdyz do prevodovky patri zuty "speciani" a velmidrahy olej . Kdyz vytela cervena ATF pokousel jsme se u VW zjisitt zda to lze michat a ikdyz  se dotaz doslat az na nejvyssi mista nikdo nevedel (pri vymeme v prevodovce zustavaji cca 2 l oleje, ktere nelze bez rozebrani z prevodovky vylit). No pomhl kolega z ustavu maziv  a nastesti to neni problem smichat.<br>
Cili pokud si zapaltite onen original servis nevite zda vůbec a co vam tam ona lopata v VW naleje :-)<br>
<br>
--<br>
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (<a href="http://www.info365.cz" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.info365.cz</a>)<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div><br></div>