Re: Učebnice měření s osciloskopem Bylo: osciloskop na doma

Pátek Listopad 18 00:41:40 CET 2016

Když tak vidím co od osciloskopu potřebujete, zkuste si sehnat starý
Tektronix 2230. Digitální část sice na dnešní poměry pomalá a moc toho
neumí, ale je to kombinace s analogem do 100 MHz. U digitálu si můžete
připojit externí časování a můžete si ho pustit jak pomalu chcete. Mám
na to krabičku s MCU. To externí časování umí taky už historicky cenný
Hung Chang 3850. Ten aspoň tolik nepřekáží a netopí. Je trochu problém
dostat z něj data, přes sériovou linku a jen jako CSV :-( Ale to
překrývání průběhů, "dosvit" umí i Hantek DSO5062B. Taky patřil k těm
levnějším. Synchronizace jde nastavit i podle délky impulzu. Z průběhu s
rozházeným časováním si počíháte na to, co tam hledáte. Tohle fakt
analog neumí :-)
Anděl