Re: Učebnice měření s osciloskopem Bylo: osciloskop na doma

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Listopad 17 10:07:19 CET 2016

No, ja bych se tedy prihlasil.
V minulem zamestnani jsem takto (X-Y rezim) nastavoval tloustkomery
s LVDT sondami. A ac jsem mel na polici digitalniho Tektronixe, radeji
jsem na tohle pouzil jeho analalogoveho bratricka. Mozna to byl pocit,
ale nejak se to mi tom analogu delalo lepe.

JURP