gmail a cudzie emaily

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Listopad 6 21:22:34 CET 2016

napr instagram (tam bol moj login rozdeleny bodkou), cikcak.si (netusim co je to), potom mi prislo nejake vyhodnotenie ponuky hypoteky pre p.Kmetika a v dalsom mi poslali nejaky kluc do uzamknutej sekcie, kde je zevraj info o mojej bonite (moj login), potom ebay.in (india)....................

Dňa 6. novembra 2016 20:24:42 SEČ používateľ Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal: