gmail a cudzie emaily

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Listopad 6 20:24:42 CET 2016

Zeptám se asi blbě - ten kdo tyhle maily posílá, ten si předtím ověřoval
mailovou adresu?
Je celá řada služeb, kde si člověk zaregistruje adresu a nikdo jí
nekonroluje. Také mám registrované nějaké "profláklé" adresy a stává e
mi docela často, že je někdo vyplní při nějaké registraci.
Takže se většinou na daný web přihlásím (nechám si oslat heslo) a dám
změnit adresu a vyplním tam nějakou blbost. Stejně to nekontrolujou, tak
je to jedno.

Když je to navíc webshop a přijde mi "jak hodnotíte nákup", tak jim dám
negativní hodnocení za komunikaci.

Občas mi chodí hesla od vyzvedávacích boxů, tak jim odpovídám, že jsou
to pitomci. Na to často reagují.