OT: gmail a cudzie emaily

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Listopad 6 15:46:40 CET 2016

Aj po zmene hesla to pokracuje. Menil som si heslo niekolko *. Neuzivam
Windows. Vecsinou mi pride uz mail, ze som bol uspesne zaregistrovany.
Prvy mail, ktory zvykne chodit ako potvrdenie emailovej adresy nechodieva.

Minule som skusil sa do jednoho konta dostat. Bola to nejaka divna
americka socialna siet alebo co. Dal som tam zabudnute heslo, prisiel mi
na mail gmail reset hesla, nahodil som si nove heslo a pozeram, normalna
zena (slecna) tam mala celu historiu, nebolo to dvojdnove konto. V
profile mala moju emailovu adresu. Hm? Bez bodiek alebo inych veci. Je
mi to divne co to gmail stvara...

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.