OT: gmail a cudzie emaily

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 6 18:07:22 CET 2016

 6.11.2016, 18:03:08

Proc by, nejaka sluzba nebo sit, mela posilat email "byl jste uspesne
zaregistrovan" nekomu, kdo tam jiz ma ucet delsi dobu ?
A jak je mozne, ze zasila zapomenute heslo, bez kontrolni otazky ?

Sice mne nejake hypotezi napadaji, ale jsou z kategorie paranoidnich,
tak je radej nebudu prezentovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz