OT: gmail a cudzie emaily

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Listopad 6 18:10:36 CET 2016

Dňa 6. novembra 2016 18:07:22 SEČ používateľ gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal:
> 6.11.2016, 18:03:08
>
>Proc by, nejaka sluzba nebo sit, mela posilat email "byl jste uspesne
>zaregistrovan" nekomu, kdo tam jiz ma ucet delsi dobu ?

To netusim, tento pripad bol davnejsie.

>A jak je mozne, ze zasila zapomenute heslo, bez kontrolni otazky ?

Normalne dam zabudnute heslo, tam vyplnim moj email a na ten mi pride resetovaci link. A tak sa dostanem do cudzieho (mojho) konta.

--
iko

Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.