V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Květen 31 18:25:08 CEST 2016

Editor mi vychazi nejlepe ve Visual Studio C++. Nektere verze jsou
zdarma. Da se psat i v C# a pak zobrazit vysledky ve Win okne. Ale kod
se potom musi upravit na C++/ C.

Jsou tam nasledujici vychytavky:
- okamzita kontrola kodu
- napoveda k funkcim
- intelisense
- seskupovani funkci do bloku - skryti obsahu funkce. Misto stovek radku
vidite jen seznam funkci.
- C# rename - prejmenovani promenne v ramci celeho projektu

Umi to nejaky jiny editor? Rad bych si ho poridil, klidne i za penize.
Posledni rok jsem si prosel par editoru, ale neni to ono. Dokonce ve VS
jsou rozdily, subjektivne mi vychazi nejlepe editor pro Visual Basic.

A co treba nastroje pro kontrolu kodu? Pouziva to nekdo? Nebo SW pro
podporu testu?

Michal Gregor