V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 31 19:18:12 CEST 2016

Tyhle věci +/- umí Composer Studio a asi i LPC expresso, jenžto vypadá skoro
stejně. Od AVR jsem zvyklej na CodeVision a Atmel Studio, obojí to umí. AS
pak vypadá skoro stejně jako nove VS a taky se spolu hádaj ohledně
nastavení. Tzn. asi je obojí na stejném enginu.

Závěr je, že tyto funkce jsou dnes běžný standard.

Teď jsem se ještě pokoušel instalovat CoIDE, ale zatímco jejich programátor
se mi líbí podstatně víc než LPCxpresso, tak s tím IDE jsem narazil.
Download vyžaduje registraci a registrace se nepovedla, ač jsem zkoušel IE a
Chrome. Tlačítko ve formuláři prostě není klikací.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Michal Gregor
Editor mi vychazi nejlepe ve Visual Studio C++. Nektere verze jsou
zdarma. Da se psat i v C# a pak zobrazit vysledky ve Win okne. Ale kod
se potom musi upravit na C++/ C.

Jsou tam nasledujici vychytavky:
- okamzita kontrola kodu
- napoveda k funkcim
- intelisense
- seskupovani funkci do bloku - skryti obsahu funkce. Misto stovek radku
vidite jen seznam funkci.
- C# rename - prejmenovani promenne v ramci celeho projektu

Umi to nejaky jiny editor? Rad bych si ho poridil, klidne i za penize.
Posledni rok jsem si prosel par editoru, ale neni to ono. Dokonce ve VS
jsou rozdily, subjektivne mi vychazi nejlepe editor pro Visual Basic.

A co treba nastroje pro kontrolu kodu? Pouziva to nekdo? Nebo SW pro
podporu testu?

Michal Gregor