V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Úterý Květen 31 16:06:11 CEST 2016

Zdravím.
Přímo k LPC je LPCXpresso, jinak my používáme Atollic, což je taky
založený na Eclipse, ale univerzální. Nebo Keil, v podstatě jediný
ne-Eclipse univerzální IDE (zatím).
Otázkou je kompatibilita s JTAG/SWD programátory, koukal jsem, že Segger
má nějakou EDU verzi J-Linku, ke Keilu máme Ulink-Me a protože děláme
hlavně ST, tak ST-link :-)

Petr