V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 31 17:08:34 CEST 2016

>V kaµdém případě se mi moc nelíbí, µe jsem se nedopátral ničeho, co by
>připomínalo DS, nebo návod od programátoru. Tzn. aby tam např. bylo zapojení
>vývodů, nebo návod jak to zapojit. Coµ je, vzhledem k tomu, µe ta věc má na
>sobě skoro 10 konektorů, poněkud divné. Jsem z toho zmaten:-)

Nie som LPC pozitivny ani to nijako nejdem obhajovat, ale schema je na dva
kliky v gugli z nazvu v tom TME
http://www.embeddedartists.com/products/lpcxpresso/lpclink2.php a jedine,
co Vas bude v prvom kole zaujimat je, ze to ma standardny 10-pinovy ARM
konektor, co je tiez guglom na dva kliky.

Predpokladaju sa urcite zakladne znalosti. Znova, nevravim, ze sa mi taky
ledaboly pristup paci alebo ze to tak je spravne.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list