V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 31 16:44:31 CEST 2016

Jestli jsem to dobře dohledal, tak ta věc z TME je LPC link 2. Na té stránce
o tom není nic, "dokumentace" je nějakej pamflet snad o bezpečnosti a v asi
10 jazycích.

Je to totéž, co tady?
http://cz.farnell.com/nxp/om13054-598/lpc-link2-general-purpose/dp/2364729?ost=lpc-link&selectedCategoryId=&categoryId=700000005140&iscrfnonsku=false
Jenže tam "technical datasheet" je nějaké obecné info o LPCxpresso, kde je
LPC link jen zmíněn.

V každém případě se mi moc nelíbí, že jsem se nedopátral ničeho, co by
připomínalo DS, nebo návod od programátoru. Tzn. aby tam např. bylo zapojení
vývodů, nebo návod jak to zapojit. Což je, vzhledem k tomu, že ta věc má na
sobě skoro 10 konektorů, poněkud divné. Jsem z toho zmaten:-)

Doma mi leží nějaké LPCxpresso s jiným, menším LPC. Jsou nějak kompatibilní,
že bych desku rozstříh a použil tu programátorovou část?

PH