V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Úterý Květen 31 18:17:11 CEST 2016

Pred tydnem jsem se dozvedel o gdb-tui, ale zatim jsem to nezkousel.

--
Stručně naklofáno na mobilu

-----Original Message-----
From: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: út, 31 kvě 2016 16:56
Subject: Re: V jakem prostredi programovat Cortex M0+?

Já dělám všechno v CLI, protože každý můj pokus o přechod na nějaké grafické
IDE skončil tím, že se v tom nedá dělat a zdržuje to, takže jsem se vždy
pokorně
vrátil k CLI.
Jediné, co bych docela ocenil, je grafická nadstavba nad GDB. Já teda moc
neladím a programuju hlavně metodou pokus-omyl (a sem tam výpis někam
na sériový port), ale občas by se to hodilo.

Docela se mi zalíbilo IDE Dev C++ (jen tak pohledem, teoreticky). Je to
malé a svižné,
používá to Makefile a samozřejmě GCC. Docela by se mi líbilo tam strčit
cross kompilátor
pro ARM.
Překlad by byl určitě v pohodě, ale o ten nejde. Otázkou je, jestli by
to umělo plnohodnotně
používat GDB.
Nemáte to náhodou někdo v ruce?

Díky.