[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Pátek Květen 13 10:55:08 CEST 2016

Zdravím

Rusové se poučili z problémů, které měli zezačátku Američani, když jim
směrovka v úplavu za Shutlem nefungovala. Protože Američani pracovali s
hotovým letadle, vzniklo takové podivné vylepšení původní 747. Rusové
nic takového na předělání neměli, tak si rovnou navrhli letadlo s
dvojitou směrovkou.

Pavel Krafčík