[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Květen 5 17:48:40 CEST 2016

Zdravim a soucasne se omlouvam,

mozna se tu najde nekdo s vetsim pravnim povedomim, nez mam ja - na mne
trochu hori koudel u zadku:

Koupil jsem auto za autobazaru, smlouva podle NOZ paragraf 2079. Behem ctyr
dnu se ukazaly vady (teplotne zavisla ridici jednotka, problem s automatem -
auto ujelo celkem 140km). Bazar to chce resit reklamaci a jejich servisem,
ja s tim nesouhlasim, chci auto vratit.

Operatorka leasingovky (protoze auto je de-facto jejich, ja jsem jen
provozovatel) se podivene pozeptala, proc na to neaplikuju NOZ a paragraf
1829. Ja mel za to, že to je stale jen pro e-shopy, ona tvrdila, ze to plati
obecne.

Nemam pravnika po ruce a potreboval bych to zejtra rozstipnout, jaky na to
mate nazor vy?

Diky za kazdy rozumnzy nazor ci pomoc.

Pavel Kutina