Invertor pre 100V FV panely

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Květen 5 15:15:11 CEST 2016

Zdravim pani

ziskal som taketo fotovolticke panely 100V 100Wp (mierne poskodene s pri
budovani tych obludnych FV elektrarni)
http://www.sunwellsolar.com/sws/homepage/htmlhomepage/product1-2.html

Uvazujem ich pripojit do siete takymto MPPT invertorom:
http://www.ebay.com/itm/1000W-Grid-Tie-Solar-Inverter-Pure-Sine-Wave-W-MPPT-for-18V-30V-36V-Solar-Panel-/262213782461?var=&hash=item3d0d28cbbd:m:mQXOb__s3GbxW4TkwB70-gw
Problem je, ze panely davaju cca 100V a zmienovane invertory nachadzam
na maximalne polovicne napatie (48V).

Nemate niekto tip na podobny invertor, ale 100V DC na vstupe? Teda aj v
podobnej cenovej kategorii. Vkladat tam DC/DC menic sa mi nezda byt
dobre riesenie, ale ak ste ineho nazoru, dam si poradit.
Uvazujem celkovy vykon Wp cca do 1000W

Do drahych rieseni nechcem ist. Mame malu spotrebu energie a preto by
bola navratnost nezaujimava. Uvazujem to ako taku hracku pre rodinny dom.
Vdaka za akykolvek tip.