[OT:] jako prase - aplikace NOZ pro vraceni auta do bazaru

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 18:54:45 CEST 2016

Nejsem právník, ale pokud je kupcem leasingovka, tak pochybuji,
že půjde použít občanský zákoník.......

Nicméně kolega takto koupil auto co kleklo po dojetí domů, a chtěl to

řešit a bazar se mu vysmál, že je sice v právu, ale ať se klidně soudí,

že to bude na dlouho s autem nebude moct jezdit ani ho opravit

a ať si to užije.

Nechci nijak strašit, ale tohle je většinou dost blbá situace.

Zdeněk Aster